Психолого-педагогiчна характеристика учнів 2- Б класу
У 2 - Б класi
навчається 30 учнiв,
з них: 20 дiвчаток i 10 хлопчикiв.
Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей.
Бiльшiсть дiтей має високий
навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Усі учнi класу навчаються iз задоволенням.
Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають 3 учні (Чорна Анастасія, Кіріченко Ангеліна, Ковальчук Дар’я).
Дисциплiна на уроках задовiльна.
Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. За даними
психолога пiд час вивчення мiкроклiмату колективу, активність учнiв
класу виявилась такою: 50 % дiтей проявляють себе надзвичайно активно в життi
колективу; 25 % дiтей мають середнiй рiвень активностi, а 15 % вiд загальної
кiлькостi дiтей не цiкавляться справами колективу.
60 % дiтей вважають, що колектив класу згуртований. За
результатамипсихологічного
обстеження виявлено
групу дiтей з високим рiвнем тривожностi, напруженостi в життi коллективу. До
її складу входять такi учнi:Кравчук Аміна,Циганок Олександра, Дядченко Поліна. Вони вiдчувають себе незахищеними вiд негативного впливу
дорослих i товаришiв.
Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi,
приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне
одного й допомагати в критичних ситуацiях. У стосунках мiж дiтьми є спiвчуття, теплота, галантність,
терпимість до помилок товарища. Всi
учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, цiнують фiзичну
працю, зокрема обслуговуючого персоналу.
Бiльшiсть дiтей у класi з повних сiмей, де обоє
батькiв виховують дитину; проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки мати; є
дитина, яка знаходиться під опікою (Шершньов Богдан).
Більша частина батьківського колективу зацікавлена
в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних
досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного
процесу в школі
Комментариев нет:
Отправить комментарий