понедельник, 31 октября 2016 г.



Психолого-педагогiчна характеристика учнів 1- Б класу
 У 1 - Б класi навчається 29 учнiв, з них: 19 дiвчаток i 10 хлопчикiв. Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей.
Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Усі учнi класу навчаються iз задоволенням.
Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають 3 учні (Чорна Анастасія, Кіріченко Ангеліна, Ковальчук Дар’я).
  Дисциплiна на уроках задовiльна.
  Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. За даними психолога пiд час вивчення мiкроклiмату колективу, активність учнiв класу виявилась такою: 50 % дiтей проявляють себе надзвичайно активно в життi колективу; 25 % дiтей мають середнiй рiвень активностi, а 15 % вiд загальної кiлькостi дiтей не цiкавляться справами колективу.
  60 % дiтей вважають, що колектив класу згуртований. За результатами психологічного обстеження  виявлено групу дiтей з високим рiвнем тривожностi, напруженостi в життi коллективу. До її складу входять такi учнi:Кравчук Аміна,Циганок Олександра, Дядченко Поліна. Вони вiдчувають себе незахищеними вiд негативного впливу дорослих i товаришiв.
  Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. У стосунках мiж дiтьми  є спiвчуття, теплота, галантність, терпимість  до помилок товарища.  Всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу.
   Бiльшiсть дiтей у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки мати; є дитина, яка знаходиться під опікою (Шершньов Богдан).
Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.


Комментариев нет:

Отправить комментарий