Психолого-педагогiчна характеристика учнів 1- Б класу
У
1 - Б класi навчається 29 учнiв, з них: 19 дiвчаток i 10 хлопчикiв. Клас вiкової норми з групою
iнтелектуальних дiтей.
Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi
здiбностi до навчання. Усі учнi класу навчаються iз задоволенням.
Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають 3 учні (Чорна Анастасія, Кіріченко Ангеліна,
Ковальчук Дар’я).
Дисциплiна на уроках
задовiльна.
Колектив класу
дiяльний, живий, енергiйний. За даними психолога пiд час вивчення мiкроклiмату колективу,
активність учнiв класу виявилась такою: 50 % дiтей проявляють себе надзвичайно
активно в життi колективу; 25 % дiтей мають середнiй рiвень активностi, а 15 %
вiд загальної кiлькостi дiтей не цiкавляться справами колективу.
60 % дiтей вважають, що
колектив класу згуртований. За результатами психологічного обстеження виявлено групу дiтей з високим рiвнем
тривожностi, напруженостi в життi коллективу. До її складу входять такi учнi:Кравчук Аміна,Циганок Олександра, Дядченко Поліна.
Вони вiдчувають себе незахищеними вiд негативного впливу дорослих i товаришiв.
Загалом стосунки у
класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати
самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях.
У стосунках мiж дiтьми є спiвчуття, теплота, галантність, терпимість до помилок товарища. Всi
учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, цiнують фiзичну
працю, зокрема обслуговуючого персоналу.
Бiльшiсть дiтей
у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки мати; є дитина, яка знаходиться під опікою (Шершньов
Богдан).
Більша частина батьківського колективу зацікавлена в
організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних
досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного
процесу в школі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий